WHOOGA UGG BOOTS!

ugg boots

Sunday, August 09, 2009

Updates

已经一个星期没记录我的点点滴滴

上个星期六及星期日去IB练习08.08.09及15.08.09的演出,老实说我并没有做好准备,但我会尽我的所能,我就捧着这颗心,终于可以证明我们是可以做得到!!

星期一及星期二到学院上课,依然往常,我并没有多大的惊喜!因为我已经对他们的做事能力已经绝望!我极少对一件事极度失望,除非那件事我经历了许多努力但没结果,学院的事我已经历了,我希望我们所希望的事情会达成。

星期三至星期五,我与两位好友到金马伦三天两夜的旅游,第一天我们已经游玩全部的景点!哈哈,我们三位小姐还做了游玩的名单。哈哈! 第二天去了两个大景点....我们还去starbucks上网,在那我们仿佛在外国,因为只有我们三位是马来西亚公民,其他顾客都是外国游客... :D 第三天我们买了一大堆的蔬菜及sweet corn。

to my friends.. if you want to visit cameron highland... don't ever plan for 3 days 2 nights.... or else you will regret!! :D but this is a nice place to relax especially the wheather!! I do like lots... of course almost the time RAINING!!!! :D

right after this trip.. i went to genting (another vacation)... this is for orchestra performance at first world... we almost late for the first performance :D but we made it! first performance wasn't good... but the second was great! :D glad that we done it!

after the performance we went to theme park... ayeshah and i played 4 games!!!! I really screamed lots!!!! This really make my tensions reduce!!!!!haha :D good.. nice!

I will go to genting again next week... this time i will get on SOLERO!!! I will wait!!! SCREAM AGAIN!!!! :D

All the best to all of us for performance next week :D

No comments:

Post a Comment